2013. március 20., szerda

1.rész part1

Ma nem aludtam el. Bár nem az ébresztőórámon múlt. Megint. Telefonom tettre készen 7:15 és igen sikerült elkészülnöm húsz perc alatt. Ma is rekordot futottam. Ahhoz képest. hogy milyen messze van a buszmegálló büszke vagyok magamra, öt perc alatt kiértem. Na jó lehet egy kicsit túlzás volt , hogy micsoda táv ,de na kell az egészséges önbizalom. Néha nagy szükségét érzem annak, hogy kitörjön belőlem. Miután lazán elértem a buszt, ismételten az a köpcös buszsofőr volt a vezető mint a múltkor. Valószínűnek tartottam, hogy maradni fog még egy darabig, mármint a korát megítélve nem lehet több negyvennél. Lassan ,de biztosan felszálltam majd elindultam helyet keresni magamnak. Amint haladtam hátra egy ismerős fejet pillantottam meg a buszon. A tegnapi rémisztő, mégis ismerős srácot pillantottam meg a busz hátuljában. Amikor megpillantott lekapta a táskáját maga mellől én pedig kérdezés nélkül leültem. Egész úton engem bámult én pedig próbáltam úgy tenni mint aki észre sem veszi. Amint megérkeztünk azonnal felpattantam majd lerohantam a buszról. Legnagyobb meglepetésemre a legjobb barátnőm állt a buszmegállóban. Azonnal a "karjaiba vetettem" magam.
-Katy te mégis mi a francot keresel itt? - kérdeztem és összekócoltam egyenes barna,vasalt haját.
-Jess van egy hírem. Visszajöttem. Apámat visszahelyezték így eljöttem Oxfordból. Újra boldogítom a hülye fejedet. - mondta.
- Te...tee..én komolyan? - a nyakába ugrottam és öleltem ahogy tudtam.
- Teljesen komolyan mondtam. - mosolygott.
- Azt hittem örökre egyedül maradok itt. Mindent el kell mesélned nekem. - karoltuk át egymást , majd az iskola felé vettük az irányt.
- Neked is mesélned kell. Mindent tudni akarok. Az osztályról, rólad! Á megöl a kíváncsiság! Pasi láthatáron?
- Mindent elmesélek. A pasi témát pedig ne boncolgassuk. - mondtam miközben mintha kis gombóc képződött volna a gyomromban amikor megláttam Harryt. Ott állt az ajtóban. A folyosó ajtajában. Reménykedtem ,hogy valaki másra vár. Vagy nem is tudom mit gondoltam, de bárminek örültem volna ami nem velem kapcsolatos.
- Szia Jess. - köszönt mosolyogva.
- Ööö Szia. - mosolyodtam el kényszert érezve rá. Tudtam , hogy Katy merően néz rám, amiért nem érti a helyzetet, de nem mondtam neki semmit csak haladtam tovább a folyosón érezve Harry tekintetét a hátamon.

1 megjegyzés:

  1. Sziaa..!!
    Hmm...rövid!! és tetszik..Várom a folytatást..hmm Katy-nek miért is nem boncolgatod a témát???:))
    puszi<3

    VálaszTörlés