2013. január 22., kedd

Kezdetek!

Igen mint mindenki más én is ősztől a gimiben kezdek. Ebben semmi meglepő sincs... egyeseknek..! Nekem viszont az! Bár anyám folyamatosan gimibe akart küldeni , hogy mégiscsak továbbtanuljak mert lenne hozzá eszem , de apám szinte hajthatatlanul azt hajtogatta hogy segítenem kell vezetni az éttermet. Igen, saját éttermünk van, amit a szüleim vezetnek. Egész nyáron megállás nélkül ott robotolok..ez még semmi nincs szabadidőm suliidőben sem.. vagyis csak alig. Apám majd rámakarja hagyni az üzletet. Ezért ez a sok munka és egyéb "jó szórakozás". Mindezt félretéve már vártam a sulit új barátok, új élmények. Kensington High School. Ez lesz a következő 4 évem meghatározó központi mozgató eleme. Igen nagyoon váárom..elsemtudoom mondani mennyire.. kis félelemmel társül örömöm , mivel senkit sem ismerek, mindenki akivel egy osztályba jártam máshova ment.. csak én és egy törpe kinézetű fiú maradt , de ő is a másik osztályba menekült. Még egy nap és minden kiderül.

1 megjegyzés: